Şanlıurfa’nın uzun süredir çözüm bekleyen ulaşım sorunlarından biri olan Şanlıurfa–Suruç kara yolu, Ankara’da bir kez daha gündeme geldi.
TBMM İdare Amiri ve AK Parti Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Eyyüpoğlu, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ile gerçekleştirdiği görüşmede, yolun mevcut durumu ve devam eden çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Görüşmede, bölge ulaşımı açısından stratejik öneme sahip olan Şanlıurfa–Suruç yolunun iyileştirilmesi, eksik kalan etapların tamamlanması ve sürecin hızlandırılması yönündeki beklentiler ele alındı.
Yolun tamamlanmasının hem şehir içi hem de bölgesel ulaşım açısından önemli katkılar sunacağı vurgulandı.Ziyaretin ardından açıklamalarda bulunan Eyyüpoğlu, Şanlıurfa halkının uzun süredir bu projeden beklenti içinde olduğunu belirterek, sürecin yakından takip edileceğini ifade etti.
Eyyüpoğlu, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu’nun konuya gösterdiği ilgi ve destekten dolayı teşekkür ederek, vatandaşların taleplerinin karşılanması adına girişimlerin devam edeceğini dile getirdi.Şanlıurfa–Suruç kara yoluna yönelik çalışmaların hız kazanması, bölge halkı tarafından umutla bekleniyor.








