1. Haberler
  2. Gündem
  3. Şanlıurfa’da 45 Bin Kişilik Aşure Dağıtıldı!

Şanlıurfa’da 45 Bin Kişilik Aşure Dağıtıldı!

featured

Muharrem ayı dolayısıyla Şanlıurfa’da anlamlı bir hayır organizasyonuna imza atıldı. Bir hayırseverin katkılarıyla Şanlıurfa Aşevi Derneği tarafından ihtiyaç sahibi vatandaşlara 45 bin kişilik aşure ikram edildi.

Şanlıurfa Aşevi Derneği’nde gerçekleştirilen aşure dağıtımına çok sayıda ihtiyaç sahibi vatandaş katılırken, Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşma ve dayanışma duygularıyla yaşatıldı. Kazanlar dolusu hazırlanan aşureler gün boyunca vatandaşlara dağıtıldı.Şanlıurfa Aşevi Derneği Sorumlusu Ali Topal, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir dönem olduğunu belirterek, hayırseverin desteğiyle gerçekleştirilen organizasyonun büyük ilgi gördüğünü söyledi.

Topal, “Muharrem ayının bereketini ve paylaşma kültürünü vatandaşlarımızla birlikte yaşadık. Bir hayırseverimizin katkılarıyla 45 bin kişilik aşure hazırlayarak halkımıza ikram ettik. Destek veren hayırseverimize teşekkür ediyor, yapılan hayrın kabul olmasını diliyoruz” dedi.

Şanlıurfa’da 45 Bin Kişilik Aşure Dağıtıldı!
0

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter